Перейти к содержимому страницы.

Мектеп туралы

Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі 2013 жылдың 27 тамызынан бастап жұмыс жасайды.

Зияткерлік мектеп өз қызметінде келесі нормативті құжаттарды басшылық етеді:

2015 жылдың қыркүйек айында мектеп Халықаралық мектептер кеңес (CIS) мүшелігіне ие болды. 2016 жылдың сәуірінде білім ошағы Халықаралық мектептер кеңесінің аккредитация алдындағы сапарын сәтті аяқтап, өзін-өзі бағалау процесін бастады. Ал, 2018 жылдың қыркүйек айында мектебімізде аккредитациядан өту жұмыстарын халықаралық сарапшылар жүргізді. CIS шешімі бойынша 2018 жылдың қараша айында Зияткерлік мектеп аккредитациядан өтіп, «CIS accredited school» статусына ие болды. 2016 жылы 30 желтоқсанда «Назарбаев Зияткерлік мектептері» Дербес білім беру ұйымының шешімімен Қамқоршылық кеңестің құрамы бекітілді; 2016 жылдың 1 қыркүйегінде  қамқоршылық кеңес мүшелерінің алғашқы кездесуі болды. Онда мектептің дамуы және оның облыс аумағындағы рөлі талқыланды. Содан бері, Қамқоршылық кеңес мүшелері жылына кем дегенде 3 рет кездесіп, мектеп өміріндегі түрлі мәселелерді қарастырып, дамуын талқылайды. 

Мектепте 131 мұғалім жұмыс істейді, олардың ішінде:

Мұғалім-сарапшы - 22, мұғалім модератор - 37, мұғалімдер – 51, мұғалім-стажер – 27. Сондай-ақ, 6 шетелдік мұғалім бар. Оның 4-і Назарбаев Университетінің магистрлері. 3 қызметкер «Болашақ» бағдарламасы бойынша білім алды. 23 педагог сертификатталған жаттықтырушылар болып табылады.

2021-2022 оқу жылының мәліметі бойынша, Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінде 7-12 сынып аралығындағы 670 оқушы білім алуда. 2021-2022 оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасы 86%-ды құрады.

Оқу блогының құрамына 58 оқу кабинеттері кіреді. Оның ішінде, 18 тіл кабинеттері, физика және химия пәндерінің 10, математика пәнінің 9 кабинеттері бар. Сондай-ақ, география, тарих, экология және басқа да оқу кабинеттері де аталмыш блокта орналасқан. Сонымен қатар, мектебімізде жеке сабақтарға, өнер технологиялары, психологиялық демалыстарға арналған және бірнеше әмбебап аудиториялар қарастырылған.

Сапалы оқу процесін ұйымдастыруда заманауи құралдармен жабдықталған білім ордасы - 720 оқушыға арналған. Жатақхана қанатында аймақтың шалғай елді-мекендерінен келген балалар тұратын жатақхана орналасқан.

Миссия

 

Әр оқушының әлеуетін аша отырып, бәсекеге қабілетті, құндылықтары тұрақталған тұлғаны қалыптастыру.

Көзқарас

Мектеп түлектері үш немесе одан да көп тілді меңгерген, моральды құндылықтары тұрақталған ел патриоттары. Олар -  жан-жақты үйлесімді дамыған, дені сау, өзін-өзі дамытуға және шығармашылыққа ұмтылатын, сыни тұрғыдан ойлайтын және мәселелерді шеше алатын азаматтар. Білім ордасының түлектері қазақстандық және шетелдік беделді жоғары оқу орындарын тәмамдап, еңбек нарығында бәсекеге түсіп, еліміздің-экономикалық дамуына зор үлес қосуда. Мектеп Қазақстанның орта білім беру жүйесіне өз тәжірибесін және оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдерін енгізуде.

 

Құндылықтар

-  Өзіңді және басқаларды құрметтеу

-  Ынтымақтастық

-  Жауапты азаматтық позиция

-  Академиялық адалдық

-  Өмір бойы білім алу

-  Шынайылық

-  Көшбасшылық

 

Мектепте 5 күндік оқу жүйесі енгізілген. 9-12 сынып оқушылары үшін алты күндік оқу аптасы сақталған. Бірақ, сенбі – қысқартылған күн болғандықтан, оқушылар түскі 13:00-ге дейін оқиды. Сонымен қатар, сенбі күндері академиялық сабақтардың саны азайтылған. Керісінше, бұл күні дарынды балаларды олимпиадаларға дайындау, үлгерімдері төмен оқушылар үшін қосымша сабақтар және спорттық-сауықтыру шараларын өткізу туралы шешім қабылданды. 

Ұстаздар әрбір сабаққа тыңғылықты әрі мұқият дайындалады. Сабақтарда оқыту мақсаттарынан бөлек түрлі педагогикалық әдістер қолданылады. Кешенді бағдарламалар мұғалімдердің кәсіби дамуын, тіл үйрену, ақпараттық-коммуникациялық және педагогикалық дағдыларды жақсартуға бағытталған. Халықаралық педагогтар жаһандық азаматтықты дамытуға үлес қосады. Ал, көмекші қызметкерлер мектепте салауатты және жайлы орта қалыптастыруда ықпал етеді.

Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдермен білім ошақ түлектері  мектептегі оқытумен бағалаудың оң жақтарын атап өтуде:

Мектепте оқушылардың денсаулығы мен физикалық дамуына көп көңіл бөлінеді. Зияткерлер көптеген жүлделерге қол жеткізді:

Мектеп базасында баскетболдан, футболдан облыс деңгейіндегі жарыстар жүйелі түрде ұйымдастырылады.

CIS Халықаралық мектептер кеңес мүшелерінің есебі бойынша, Павлодардағы Назарбаев Зияткерлік мектебі мамандарды жұмысқа қабылдау процедуралары және оларды кәсіби қолдауда күрделі байыптылық танытады. Ұстаздар өз кезегінде жұмысты бағалаудың жүйесіне және оларға берілген кәсіби даму мүмкіндіктеріне қанағаттанатындықтарын атап өтеді.

Кураторлар оқушыларды академиялық және жеке өмірінде тәрбиелеп, әрдайым қолдау білдіруге міндеттеледі. Мектептің ұжымы мен оқушылары Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің құндылықтарын жүзеге асыруда жағымды оқу ортасын қалыптастырады. Жатақхана қызметкерлері оқушылар үшін білім ошағының құндылықтарын күшейтетін тәрбиелі, қауіпсіз, жайлы ұйымдастырылған және оқу ортасын жасайды.

Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі бірқатар халықаралық ұйымдармен серіктестік қатынас орнатқан. Ынтымақтастықтың мақсаты – оқушылармен мен мұғалімдерге тілдік тәжірибесін, мәдени алмасу, мәдениетаралық коммуникациялар дағдыларын мен жаһандық азаматтығын дамыту.

Павлодар NIS бірнеше серіктес мектептермен тығыз жұмыс жасайды:

  1. Гёте гимназиясы, Вецлар, Германия. Неміс тілін дамыту мақсатында оқушылардың өзара байланысы.
  2. Wolfert мектебі, Роттердам, Нидерланды. Өзара ынтымақтастық меморандумына қол қойылды. Аталмыш білім ошағының мұғалімдері Павлодар NIS педагогтары үшін CLIL бойынша курстар ұйымдастырды. Wolfert мектебінің оқушылары біздің мектебімізге келіп, павлодарлық зияткерлермен бірге білім алды.
  3. М.В. Ломоносов атындағы Мәскеу мемлекеттік университетінің жанындағы А.Н.Колмогоров атындағы арнайы оқу-ғылыми орталығы. Серіктестік меморандумының шеңберінде, 2017 жылдан бастап Назарбаев Зияткерлік мектебінің 10 оқушысы жыл сайын пәндік олимпиадалар бойынша оқыту курстарына барады. Негізгі мақсат – оқушыларды халықаралық олимпиадаларға дайындап, ғылыми жұмыспен айналысуын дамыту. Сол кезде мектебіміздің дарынды оқушылары химия, биология, физика және математика пәндері бойынша Мәскеу мемлекеттік университетінің профессорларымен дайындалады. Сонымен қатар, мұндай байланыс пән жаттықтырушылары үшін де өз пайдасын тигізеді.
  4. Хилел мектебі, Израиль. Коллаборативті оқыту әдісіне бағытталған онлайн жоба. Екі сынып – екі мұғалім жұмылдырылған жобаға Хилел мектебі жетекшілік етеді. Екі елдің оқушылары жаһандық азаматтық, экология проблемалары сияқты және т.б тақырыптарда бірлескен жобалар жасайды.

Павлодар қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі практик мұғалімдерді білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына тарту және оның нәтижелерін халықаралық ғылыми конференцияларда көрсету бойынша жүйелі жұмыс жасайды. Ең танымал ғылыми платформалардың бірі болып Білім беру саласындағы зерттеулер бойынша еуропалық конференциясы (ECER) табылады. Әлемдік деңгейдегі конференцияларға қатысу мұғалімдерді практик ретінде дамытады. Сондай-ақ, пәндік сала бойынша білімдерін тереңдетіп, педагогикалық шешімдерінің ғылыми негізделуін қамтамасыз етеді.

Мектепте жүргізілген сауалнама нәтижелері мектеп ұжымы мен оқушылар арасындағы сыйластықтың жоғары деңгейін көрсетеді. Сонымен қатар, оқу процесінің қатысушылары қарым-қатынастағы ашықтықтықты мектеп қауымдастығының көтермелейтіндігі және оқушылар мен ата-аналар арасындағы байланыс механизмдерінің орнатылғандығын атап өтуде. Оқушылардың көшбасшылық қабілеттерін дамытуға арналған барлық жағдайлар ұйымдастырылған. Айта кетерлігі, жатақханада жоғары психологиялық климат пен жайлы жағдайлар жасалған.

Өрт кезінде қауіпсіз аймаққа апаратын 11 авариялық шығулар ойластырылған; Мектептің әр ғимаратында эвакуациялау және шығу жолдарының параметрлері көрсетілген өрт сөндіру жоспары көрсетілген; Мектептің барлық аумағында эвакуациялау және шығу жолдарының қауіпсіз дизайны қамтамасыз етілген; Жыл сайынғы бірінші оқу-жаттығудан кейінгі оқушылардың эвакуациалау жылдамдығы 5-6 минуттан аспайды. Өрт қауіпсіздігі жүйесі бірқалыпты ақаусыз жұмыс істеуде.